ثروتسازی با هیپنوتیزم


» ویژگی های تجهیزات پزشکی وین طب

ویژگی های تجهیزات پزشکی وین طب

همانطور که سیستم های بهداشتی بیشتر بر نتایج و کاهش هزینه ها متمرکز شده اند، ارزش تجهیزات پزشکی به تنهایی کافی نیست آنها باید داده های معنی دار را برای ارائه اطلاعات عملی برای خریدار، و همچنین نشان دادن ارزش و ارائه تمایز رقابتی برای تأثیر بر تصمیمات تدارکات کمک کنند.

فناوری نسل بعدی ما با پروتکل های امنیتی و امنیتی سایبری امن، هوشیار و انعطاف پذیر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی را با قابلیت همکاری استراتژیک، و همچنین یک پلت فرم داده هوشمند ارائه می دهد که همکاری با ارائه دهندگان، بیماران و پرداخت کنندگان را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشتی تشویق می کند.

نتیجه؟ اطلاعات بیشتر در زمان واقعی برای استفاده در تصمیم گیری های سرمایه گذاری و ارائه شواهد ارزش دستگاه به مصرف کننده، پزشکان سفارش آنها و پرداخت کنندگان. استفاده از داروهای دقت، ممکن است این باشد که یک پروفایل ژنتیکی فرد، همراه با سایر عوامل اجتماعی، خانوادگی و محیط زیست، نشان می دهد که آنها از یک دستگاه (مانند یک ضربان ساز) نسبت به جراحی یا دارو، بیشتر سود می برند.

دسترسی به اطلاعات کامل بیمار، از جمله دستگاه، بالینی، ادعاها، داده های ژنومیک و بیمار وارد شده، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی را فرصتی بی سابقه ای برای تصمیم گیری های آگاهانه تر و دستیابی به نتایج مثبت کسب و کار فراهم می کند. ما ابزارهایی را برای تبدیل مقادیر گسترده ای از داده های جمع آوری شده به بینش های ارزشمند ارائه می دهیم که برای تولید استراتژی های فروش و بازاریابی، و همچنین اولویت سرمایه گذاری تحقیق و توسعه را ارائه می دهد. تجهیزات پزشکی نقش مهمی در دنیای پزشکی دقیق ایفا می کنند، جایی که داده های جمع آوری شده از طریق مولکولی و دیگر دستگاه ها در درمان های دقیق برای افراد مهم خواهد بود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده